Cariere

Cariere

Obiectivul politicilor de resurse umane Ambient este de a atrage, integra, dezvolta și motiva fiecare angajat al companiei conform valorilor Ambient. Dorim să creăm și să menținem un spirit puternic de echipă dar și un standard înalt de performanță în așa fel încât angajații companiei să fie mândrii de apartenența lor la echipa Ambient.

Valorile companiei sunt și valorile angajaților Ambient: Profesionalism, Pro-activitate, Atenția pentru client, Eficiență, Spirit de echipă.

Sloganul firmei noastre este „casa casei tale” prin urmare, bine ai venit la noi acasă, bine ai venit la tine acasă!

Alătură-te echipei Ambient trimitand un CV pe adresa de e-mail: recrutare@ambient.ro

Job-uri disponibile

Asistent vanzareAlba Iulia, Bistrita, Cluj Napoca, Medias, Sibiu, Sighisoara, Rm. Valcea, Sighetu Marmatiei

Responsabilitatile postului:

  • Asigura vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, in cadrul centrului comercial;
  • Ofera consultanta clientilor cu privire la materialele comercializate;
  • Ofera consultanta clientilor cu privire la caracteristicile si detaliile tehnice ale produselor;
  • Ofera informatii despre promotiile din magazin;
  • Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor;
  • Isi aduce contributia la realizarea obiectivelor de vanzari si la atingerea targetului in cadrul magazinului;
  • Participa la efectuarea inventarelor periodice.

Cerinte:

  • Studii medii finalizate;
  • Experienta in domeniul retail constituie un avantaj;
  • Cunostintele tehnice de specialitate in sfera materialelor de constructii, a instalatiilor si finisajelor reprezinta un avantaj;
  • Atitudine proactiva, orientata catre client;
  • Foarte bune abilitati de relationare si comunicare;
  • Cunostinte de operare PC.

Oferta:

Pachet salarial motivant, format din salariu fix, tichete de masa si bonusuri in functie de indeplinirea obiectivelor de performanta; Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive.

Lucrator comercial depozitBistrita, Cluj Napoca, Sibiu, Sighisoara, Sighetu Marmatiei

Responsabilitatile postului:

    Organizarea, distribuirea si aranjarea marfii in cadrul depozitului;
  • Asigurarea procesului de livrare a marfii si de vanzare a produselor din cadrul depozitului;
  • Ofera consultanta clientilor cu privire la materialele comercializate;
  • Ofera clientilor consultanta cu privire la caracteristicile si detaliile tehnice ale produselor;
  • Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor;
  • Delimiteaza zonele de asezare a marfurilor in rafturi, eticheteaza locatiile si pastreaza ordinea in depozit;
  • Participa la efectuarea inventarelor periodice;
  • Asigura intretinerea spatiului comercial de care raspunde.

Cerinte:

  • Absolvent studii medii;
  • Experienta in manipularea marfii;
  • Cunostinte in domeniul materialelor de constructii reprezinta un avantaj;
  • Atestat de stivuitorist - avantaj Capacitate de efort sustinut;
  • Persoana responsabila, dinamica;
  • Abilitati de comunicare; atitudine proactiva, orienatata catre client;
  • Spirit de echipa.

Oferta:

Pachet salarial motivant, format din salariu fix, tichete de masa si bonusuri in functie de indeplinirea obiectivelor de performanta; Posibilitatea de invatare si promovare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive

Consultant ofertare instalatii termiceRm. Valcea

Responsabilitatile postului:

  • Acorda clientilor consiliere tehnica pe linia instalatiilor termice si sanitare, promoveaza si vinde produsele companiei;
  • Intocmeste ofertele tehnico-comerciale catre clienti;
  • Asigura suport tehnic echipei locale de vanzari, prin intalniri directe cu clientii si cu echipele cu care acestia colaboreaza;
  • Mentine si dezvolta relatii de colaborare/ promovare cu clientii (mesteri, firmele de instalatii);
  • Sustine cursuri de pregatire tehnica pentru personalul din departament.

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice;
  • Minim 2 ani experienta in domeniul instalatiilor;
  • Bune cunostinte tehnice;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Abilitati de planificare, organizare si coordonare;
  • Atitudine proactiva, orientata catre atingerea obiectivelor;
  • Cunostinte de operare PC.

Oferta:

Pachet salarial motivant, format din salariu fix, tichete de masa si bonusuri in functie de realizarea obiectivelor de performanta. Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive, prin traininguri sustinute in cadrul companiei.

Coordonator actiuni marketingSibiu

Responsabilitatile postului:

  • Implementeaza programele/proiectele aprobate dedicate clientilor  sau echipei de vanzare;
  • Implementeaza proiectele de marketing stabilite in Calendarul de Marketing;
  • Intocmeste rapoarte referitoare la performanta proiectelor derulate – performanta de vanzare, de implementare, de comunicare/ impact marketing;
  • Relationeaza cu celelalte departamente si recomanda initiative/ proiecte de imbunatatire a activitatii comerciale;
  • Tine legatura cu furnizorii parteneri si propune proiecte pentru atingerea obiectivelor comune;
  • Gestioneaza materialele de marketing si comunicare a proiectelor derulate pe toate canalele de comunicare Ambient;
  • Verifica periodic situatia materialelor de comunicare in-store din reteaua de magazine Ambient (materiale Ambient si materiale de promovare ale partenerilor Ambient) – propune suplimentare / eliminare sau inlocuire acolo unde este cazul;
  • Gestioneaza si monitorizeaza bugetul aferent proiectelor si prezinta forecasturi si rapoarte lunare si trimestriale;
  • Atrage bugete de trade marketing din partea partenerilor implicati in proiectele derulate;
  • Participa la elaborarea, implementarea si evaluarea studiilor de piata realizate in reteaua de magazine Ambient;
  • Centralizeaza contractele de marketing semnate cu furnizorii Ambient si tine evidenta bugetelor alocate de acestia pentru activitati comune de marketing;
  • Coordoneaza si implementeaza participarea la targuri si expoziti.

 

Cerinte:

  • Experienta in coordonare si implementare proiecte de marketing si comunicare;
  • Experienta in organizare evenimente de promovare & corporate;
  • Cunoștințe medii de trade marketing, tactici de retail;
  • Abilități foarte bune de comunicare și relaționare;
  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;
  • Carnet de conducere, disponibilitatea de a se deplasa.

 

Oferta:

  • Salariu motivant;
  • Tichete de masă;
  • Achizitii cu preturi subventionate din magazinele proprii sau ale partenerilor;
  • Prime ocazionale;
  • Zile suplimentare la concediul de odihna in functie de vechimea in companie;
  • Training la locul de munca;
  • Mediu de lucru foarte placut, alaturi de oameni de foarte buna calitate;
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei in domeniul comercial-marketing intr-o companie de renume.

 

Agent VanzariSibiu, Bistrita, Cluj Napoca, Medias, Rm. Valcea

Responsabilitatile postului

  • Prospecteaza in permanenta piata de constructii din zona alocata, atat din persectiva concurentei cat si din perspectiva potentialilor clienti;
  • Identifica in permanenta clienti noi, mentine si dezvolta clientii din portofoliul propriu de materiale de constructii;
  • Contacteaza potentialii clienti, stabileste intalniri, construieste, prezinta si negociază oferta adaptata nevoilor identificate, urmarind livrarea comenzilor si incasarea platilor;
  • Intocmeste rapoarte de vanzari periodice.

 

Cerinte:

  • Un profesionist ca agent vanzari, cu foarte bune cunostinte tehnice, entuziast, activ şi persuasiv;
  • Studii tehnice universitare (constructii, instalatii, politehnica);
  • Experienta comerciala ca agent vanzari sau in achizitii de minimum 3 ani in domeniul materialelor de constructii, finisaje, ceramică, invelitori;
  • O foarte buna cunoastere din punct de vedere tehnic si comercial a domeniilor materialelor de constructii, finisajelor si instalatiilor;
  • Experienta in vanzari consultative;
  • Excelente abilitati comunicare, relationare si negociere;
  • Portofoliul propriu de clienti reprezinta un avantaj major;
  • Cunostinte solide de MS Office: Word, Excel, Outlook, documentare si comunicare in mediul internet;
  • Permis conducere cat. B.

 

Oferta:

  • Excelent pachet salarial si de beneficii, negociabil in urma intalnirii cu angajatorul;
  • Bonusuri din vanzari conform KPI actuali (vanzari si incasari pentru materialele de constructii si finisaje vandute);
  • Achizitii din companie si parteneri la preturi preferentiale, zile suplimentare de concediu, prime ocazionale, alte beneficii
  • Autoturism si telefon de serviciu;
  • Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa;
  • Oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie serioasa, solida si de succes;
  • Plan individual de dezvoltare, plan de cariera si cursuri de dezvoltare profesionala platite de companie;
  • Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice cat si al abilitatilor de vanzari pentru a se putea mentine la standardele de performanta impuse de catre companie.

Operator facturare/ Receptie marfaSighetu Marmatiei, Medias

Responsabilitatile postului:

  • Inregistrarea facturilor si a avizelor in sistemul informatic intern;
  • Inregistrarea facturilor de discount;
  • Emiterea facturilor si avizelor de marfa pe baza formularelor de comanda;
  • Verificarea comenzilor de aprovizionare lansate, precum si a marfurilor de pe facturile furnizorilor;
  • Participarea la programarea si coordonarea livrarii marfurilor catre clienti.

 

Cerinte:

  • Studii medii/ superioare economice;
  • Bune cunostinte de operare PC;
  • Cunostinte de contabilitate primara;
  • Experienta in utilizarea de programe de facturare / gestiune;
  • Experienta in operari contabile de contabilitate primara;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si lucru in echipa.

 

Oferta:

  • Pachet salarial motivant format din salariu fix si bonuri de masa;
  • Zile suplimentare la concediul de odihnă în functie de vechime;
  • Posibilitea de a achizitiona produsele si serviciile companiei la preturi preferentiale;
  • Diverse bonusuri ocazionale;
  • Traininguri interne, mediu de lucru placut;
  • Posibilitatea de a avansa in cariera.

Home Designer ( Designer Visoft Showroom)Sibiu

Responsabilitatile postului:

  • Identificarea clienților in showroom si abordarea acestora;
  •  Identificarea nevoilor clientilor;
  •  Propunerea de solutii adaptate nevoilor identificate, in functie de disponibilitatea colectiilor de ceramică;
  •  Realizarea designului bailor conform specificatiilor / dimensiunilor oferite de client.

 

Cerinte:

  • Esti pasionat/ă de designul interior, in special in zona de ceramica;
  • Ai o buna vedere in spatiu și iti place sa te joci vizual cu culorile, modelele si spatialitatea;
  • Ai abilitati de comunicare, vanzari consultative si negociere;
  • Esti atras/a de domeniul tehnic si in special de domeniul produselor ceramice (gresie, faianta);
  • Iti place sa oferi solutiile potrivite atunci cand este cazul;
  • Cunosti programul VISOFT sau orice alt program de design interior.

 

Oferta:

  • Salariu motivant format din parte fixa si bonus din vanzari;
  •  Tichete de masă;
  •  Achizitii cu preturi subventionate din magazinele proprii sau ale partenerilor;
  •  Prime oczionale;
  •  Zile suplimentare la concediul de odihna in functie de vechimea in companie;
  •  Training la locul de munca;
  •  Mediu de lucru foarte placut, alaturi de oameni de foarte buna calitate;
  •  Posibilitatea de dezvoltare a carierei in domeniul comercial intr-o companie de renume.

Adjunct Manager finisaje interioareBistrita

Responsabilitatile postului:

  • Organizeaza implementarea strategiei de mercantizare pe raioane precum si respectarea planogramei;
  • Este responsabil de asigurarea in bune conditii a activitatii de aprovizionare cu marfa, precum si de dimensionarea corecta a stocului pe raioanele pe care le coordoneaza;
  • Monitorizeaza piata;
  • Monitorizeaza obiectivele lunare trasate si propune actiuni concrete pt realizarea acestora;
  • Participa la procesul de vanzare si asigura buna desfasurare a serviciilor pre/post vanzare;
  • Urmareste indeplinirea targetului de vanzari pe raioane/categorii de clienti;
  • Raspunde derganizarea si controlul inventarelor la nivelul raioanelor pe care le coordoneaza;
  • Este responsabil de asigurarea in bune conditii a activitatii de aprovizionare cu marfa, precum si de dimensionarea corecta a stocului pe raioanele pe care le coordoneaza;
  • Monitorizeaza modul in care asistentii de vanzare prezinta clientilor Programele si serviciile;
  • Evalueaza performantele echipei pe care o coordoneaza si propune masuri de motivare a acesteia.

 

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul comercial, marketing, management;
  • Minim 2 ani experienta in pozitii similare in domeniul retail (cash&carry/DIY);
  • Experienta in domeniul finisajelor interioare constituie un avantaj;
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere, de coordonare si dezvoltare a echipei; capacitatea de a lua decizii rapide
  • Atitudine proactiva, orientata catre atingerea obiectivelor;
  • Excelente abilitati de vanzare si relationare cu consumatorul final;
  • Cunostinte in analiza eficientei operationale specifice: rotatia stocurilor, vanzari la raft, etc.
  • Cunostinte de operare PC.
  • Carnet conducere categoria B.

 

Oferta:

  • Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe manageriale dinamice si competitive;
  • Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute in indeplinirea obiectivelor.
  • Traininguri si posibilitatea de dezvoltare profesionala.

 

Lucrator comercial receptie marfaCluj Napoca

Responsabilitatile postului:

  • Receptia fizica a marfurilor;
  • Verificarea integritatii fizice si a cantitatilor marfurilor receptionate;
  • Verificarea corespondentei intre documente si marfa fizica;
  • Manipularea marfurilor cu transpaletul si pregatirea acestora pentru a fi livrate catre raioane, dar si catre clienti direct.

 

 

Cerinte:

  • Apt si disponibil pentru munca fizica;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si lucru in echipa;
  • Dorinta de a munci si castiga pe masura muncii;
  • O persoana care tinde mereu catre mai mult si este dispus sa faca un efort sa obtina ce isi doreste.

 

Oferta:

  • Pachet salarial competitiv format din salariu fix si bonuri de masa;
  • Traininguri interne, mediu de lucru placut;
  • Posibilitatea de a avansa in cariera. 

 

CasierSighisoara, Sibiu

Responsabilitatile postului:

  • Incaseaza contravaloarea produselor, in baza bonului fiscal sau a facturii fiscale emise;
  • Incaseaza numerar, carduri sau tichete valorice, conform chitantei sau bonului fiscal emis de casa de marcat;
  • Se asigura de corectitudinea incasarilor efectuate.

 

Cerinte:

  • Absolvent studii medii sau superioare;
  • Cunostinte in materialelor de constructii reprezinta un avantaj;
  • Persoana responsabila, dinamica;
  • Abilitati de comunicare; atitudine proactiva , orienatata catre client;
  • Seriozitate, responsabilitate si implicare;
  • Spirit de echipa.

 

Oferta:

  • Salariu atractiv, format din salariu fix + bonuri de masa;
  • Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe dinamice;
  • Posibilitate de achizitionare a produselor companiei la preturi reduse;
  • Bonusuri ocazionale.