Cariere

Cariere

Obiectivul politicilor de resurse umane Ambient este de a atrage, integra, dezvolta și motiva fiecare angajat al companiei conform valorilor Ambient. Dorim să creăm și să menținem un spirit puternic de echipă dar și un standard înalt de performanță în așa fel încât angajații companiei să fie mândrii de apartenența lor la echipa Ambient.

Valorile companiei sunt și valorile angajaților Ambient: Profesionalism, Pro-activitate, Atenția pentru client, Eficiență, Spirit de echipă.

Sloganul firmei noastre este „casa casei tale” prin urmare, bine ai venit la noi acasă, bine ai venit la tine acasă!

Alătură-te echipei Ambient trimitand un CV pe adresa de e-mail: recrutare@ambient.ro

Job-uri disponibile

Asistent Vanzari - departament ceramicaBistrita

Responsabilitatile postului:

  • Identificarea nevoilor clientilor;
  • Propunerea celor mai potrivite solutii pentru nevoilor acestora;
  • Este responsabil din punct de vedere calitativ si cantitativ de marfa pe care o primeste.

Cerinte:

  • Experienta in vanzari consultative;
  • Bune abilitati de comunicare, vanzare si negociere;
  • Atitudine proactiva, orientata catre atingerea obiectivelor;
  • Cunostinte de operare PC.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant format din salariu fix si bonuri de masa;
  • Zile suplimentare la concediul de odihnă în functie de vechime;
  • Posibilitea de a achizitiona produsele si serviciile companiei la preturi preferentiale;
  • Diverse bonusuri ocazionale;
  • Traininguri interne, mediu de lucru placut;
  • Posibilitatea de a avansa in cariera.

Sef magazin - departament finisaje Medias

Responsabilitatile postului:

  • Coordoneaza activitatea departamentului de finisaje din cadrul magazinului;
  • Participa in procesul de vanzare si asigura buna desfasurare a serviciilor pre/post vanzare;
  • Asigura respectarea metodologiei si principiilor de merchandising si respectarea planogramei;
  • Monitorizeaza piata;
  • Monitorizeaza obiectivele lunare trasate si propune actiuni concrete pt realizarea acestora;
  • Este responsabil de asigurarea in bune conditii a activitatii de aprovizionare cu marfa, precum si de dimensionarea corecta a stocului pe raioanele pe care le coordoneaza;
  • Raspunde derganizarea si controlul inventarelor la nivelul raioanelor pe care le coordoneaza;
  • Optimizarea stocurilor in raport cu obiectivele lunare;
  • Monitorizeaza modul in care echipa de vanzari prezinta clientilor programele si serviciile Ambient;
  • Evalueaza performantele echipei pe care o coordoneaza si propune masuri de motivare a acesteia. 

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul comercial, marketing, management;
  • Minim 2 ani experienta in pozitii similare in domeniul retail (cash&carry/DIY);
  • Experienta in domeniul finisajelor interioare constituie un avantaj;
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere, de coordonare si dezvoltare a echipei; capacitatea de a lua decizii rapide;
  • Atitudine proactiva, orientata catre atingerea obiectivelor;
  • Excelente abilitati de vanzare si relationare cu consumatorul final;
  • Cunostinte in analiza eficientei operationale specifice: rotatia stocurilor, vanzari la raft, etc.
  • Cunostinte de operare PC.

Oferta:

  • Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe manageriale dinamice si competitive;
  • Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute in indeplinirea obiectivelor;
  • Traininguri si posibilitatea de dezvoltare profesionala.