Cariere

Cariere

Obiectivul politicilor de resurse umane Ambient este de a atrage, integra, dezvolta și motiva fiecare angajat al companiei conform valorilor Ambient. Dorim să creăm și să menținem un spirit puternic de echipă dar și un standard înalt de performanță în așa fel încât angajații companiei să fie mândrii de apartenența lor la echipa Ambient.

Valorile companiei sunt și valorile angajaților Ambient: Profesionalism, Pro-activitate, Atenția pentru client, Eficiență, Spirit de echipă.

Sloganul firmei noastre este „casa casei tale” prin urmare, bine ai venit la noi acasă, bine ai venit la tine acasă!

Alătură-te echipei Ambient trimitand un CV pe adresa de e-mail: recrutare@ambient.ro

Job-uri disponibile

Asistent vanzareAlba Iulia, Bistrita, Cluj Napoca, Medias, Sibiu, Sighisoara

Responsabilitatile postului:

  • Asigura vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, in cadrul centrului comercial;
  • Ofera consultanta clientilor cu privire la materialele comercializate;
  • Ofera consultanta clientilor cu privire la caracteristicile si detaliile tehnice ale produselor;
  • Ofera informatii despre promotiile din magazin;
  • Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor;
  • Isi aduce contributia la realizarea obiectivelor de vanzari si la atingerea targetului in cadrul magazinului;
  • Participa la efectuarea inventarelor periodice.

Cerinte:

  • Studii medii finalizate;
  • Experienta in domeniul retail constituie un avantaj;
  • Cunostintele tehnice de specialitate in sfera materialelor de constructii, a instalatiilor si finisajelor reprezinta un avantaj;
  • Atitudine proactiva, orientata catre client;
  • Foarte bune abilitati de relationare si comunicare;
  • Cunostinte de operare PC.

Oferta:

Pachet salarial motivant, format din salariu fix, tichete de masa si bonusuri in functie de indeplinirea obiectivelor de performanta; Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive.

Lucrator comercial depozitBistrita, Cluj Napoca, Sibiu, Sighisoara, Sighetu Marmatiei

Responsabilitatile postului:

    Organizarea, distribuirea si aranjarea marfii in cadrul depozitului;
  • Asigurarea procesului de livrare a marfii si de vanzare a produselor din cadrul depozitului;
  • Ofera consultanta clientilor cu privire la materialele comercializate;
  • Ofera clientilor consultanta cu privire la caracteristicile si detaliile tehnice ale produselor;
  • Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor;
  • Delimiteaza zonele de asezare a marfurilor in rafturi, eticheteaza locatiile si pastreaza ordinea in depozit;
  • Participa la efectuarea inventarelor periodice;
  • Asigura intretinerea spatiului comercial de care raspunde.

Cerinte:

  • Absolvent studii medii;
  • Experienta in manipularea marfii;
  • Cunostinte in domeniul materialelor de constructii reprezinta un avantaj;
  • Atestat de stivuitorist - avantaj Capacitate de efort sustinut;
  • Persoana responsabila, dinamica;
  • Abilitati de comunicare; atitudine proactiva, orienatata catre client;
  • Spirit de echipa.

Oferta:

Pachet salarial motivant, format din salariu fix, tichete de masa si bonusuri in functie de indeplinirea obiectivelor de performanta; Posibilitatea de invatare si promovare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive

Consultant tehnic instalatii termiceSighetu Marmatiei, Rm. Valcea

Responsabilitatile postului:

  • Acorda clientilor consiliere tehnica pe linia instalatiilor termice si sanitare, promoveaza si vinde produsele companiei;
  • Intocmeste ofertele tehnico-comerciale catre clienti;
  • Asigura suport tehnic echipei locale de vanzari, prin intalniri directe cu clientii si cu echipele cu care acestia colaboreaza;
  • Mentine si dezvolta relatii de colaborare/ promovare cu clientii (mesteri, firmele de instalatii);
  • Sustine cursuri de pregatire tehnica pentru personalul din departament.

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice;
  • Minim 2 ani experienta in domeniul instalatiilor;
  • Bune cunostinte tehnice;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Abilitati de planificare, organizare si coordonare;
  • Atitudine proactiva, orientata catre atingerea obiectivelor;
  • Cunostinte de operare PC.

Oferta:

Pachet salarial motivant, format din salariu fix, tichete de masa si bonusuri in functie de realizarea obiectivelor de performanta. Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive, prin traininguri sustinute in cadrul companiei.